Tuesday, November 28, 2006

Mina

Mul on veripunased huuled.Mul on sulgkerge juukse karv.Mina olen poisilik sellepärast ,et ma olen poisisarnane.Ma olen elanik sellepärast
,et ma olen majas elav inimene.Ma olen mõnikord kadekops sellepärast
,et ma ei anna õele asju.Ma olen vigurivänt sellepärast ,et ma teen palju
tempe.Mul on väike ninake sellepärast,etmul on pisike nina.Ma olen vesimärg kui ma tulen vannist ära.Mul on mesi magus kook kodus.
Mina olen majasmokk sellepärast,et söön palju magusat.Ma olen unimüts sellepärast,et ma tahan kaua magada.

2 Comments:

At 12:04 AM, Blogger Edgari ajaveeb said...

Tubli Stefan. Su töö on väga naljakas.

 
At 1:24 AM, Blogger Ingrid Maadvere said...

Sa oskad päris hästi endast kirjutada.
Paranda järgmised vead:
Tühik on peale kirjavahemärki.
juuksekarv
vesimärg, kui
mesimagus
maiasmokk

Magusaid kooke ja unenägusid
õpetaja Ingrid

 

Post a Comment

<< Home